مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 فروردین 1396 ساعت 20:502017-04-14ورزشي

ووشوکاران ایران حریفان خود را شناختند


ووشوکاران تیم های پارس جنوبی و هیأت ووشوی سمنان، حریفان خود در ششمین دوره مسابقات بین المللی جام پارس را شناختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مسابقات از صبح فردا (شنبه) با حضور نمایندگان کشورهای عراق، قزاقستان، بلغارستان، بلاروس، اندونزی، سنگاپور، برونیی، هند، لبنان، ارمنستان، افغانستان، بنگلادش، پاکستان و ایران (تیم های پارس جنوبی و هیأت ووشوی سمنان) در دو بخش ساندا و تالوی مردان در سالن غدیر سمنان، آغاز می شود و تا عصر روز یک شنبه ادامه خواهد داشت.

قرعه کشی رقابت های ساندا بدین شرح است: وزن منهای 56 کیلوگرم: مسعود انصاری از پارس جنوبی در دور نخست با مردانوف از قزاقستان روبرو می شود و حامد کرمی از هیات ووشوی سمنان با مجتبی حیدری از افغانستان مصاف خواهد داد.

وزن منهای 60 کیلوگرم: یوسف خیری از پارس جنوبی در گام نخست با زاسولان تابای از قزاقستان رقابت می کند و سجاد تقی پور از هیات ووشوی سمنان با سلمان محمد از عراق مبارزه دارد.

وزن منهای 65 کیلوگرم: فرود ظفری از پارس جنوبی و محمد سیفی از هیات ووشوی سمنان پس از استراحت در گام نخست در دور دوم به مصاف هم می روند.

وزن منهای 70 کیلوگرم: محسن محمدسیفی قهرمان جهان از پارس جنوبی کار خود را با رقابت برابر مهدی هزاره از افغانستان آغاز می کند و یوسف صبری از هیات ووشوی سمنان در دور نخست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ووشوکاران ایران حریفان خود را شناختند

ووشوکاران ایران حریفان خود را شناختند