مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 فروردین 1396 ساعت 13:552017-04-15سياسي

همه آنچه که باید درباره انتخابات ریاست جمهوری فرانسه بدانیم


انتخابات ریاست جمهوری فرانسه سوم اردیبهشت برگزار می شود.

در این انتخابات اگر یکی از کاندیداهای حاضر به آرای 51 درصد دست پیدا نکند آنگاه مرحله دوم انتخابات بین دو نفر اول که حائز بیشترین آراء شده اند برگزار خواهد شد؛ - حالتی که احتمال وقوع آن بسیار زیاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا از پاریس، روند کنونی رقابت های انتخاباتی و نظرسنجی های رسمی نشان می دهد که هیچ یک از کاندیداهای حاضر نمی توانند به حد نصاب لازم برای پیروزی در مرحله اول دست پیدا کنند، از همین رو دو مرحله ای شدن انتخابات قطعی به نظر می رسد.

بر اساس پیش بینی ها و نظرسنجی های انجام شده همه گروه ها و جریانات سیاسی ضد نژادپرستی و ضد تبعیض نژادی در فرانسه در صورت رفتن انتخابات به مرحله دوم، علیه خانم مارین لوپن، نامزد راست افراطی متحد خواهند شد، حال رقیب لوپن هر کدام از بین فرانسوا فیون یا آمانوئل ماکرون یا ژان لوک ملانشان باشند.

شورای قانونگذاری (قانون اساسی) فرانسه پس از بررسی لیست کامل نامزدها، اسامی 11 نامزد رسمی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه را که قرار است 3 اردیبهشت برگزار شود، اعلام کرده است.

ریاست این شورا با لوران فابیوس می باشد.

نامزدهای اصلی این انتخابات فرانسوا فیون، بنوا آمون، امانوئل ماکرون، نیکلا دوپون انیان، ژان لوک ملانشان، ناتالی آرتود، مارین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه آنچه که باید درباره انتخابات ریاست جمهوری فرانسه بدانیم

همه آنچه که باید درباره انتخابات ریاست جمهوری فرانسه بدانیم