مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 فروردین 1396 ساعت 11:152017-04-16اقتصادي

اجرای طرح کارورزی با تامین اعتبار صورت گرفته با سرعت عملیاتی می شود


مهارت آموزی رشته های تحصیلی در بازنگری برنامه های تحصیلی مورد توجه و تاکید قرار گرفته و زمینه اجرای طرح کارورزی نیز آماده است که با تامین اعتبار صورت گرفته با سرعت عملیاتی می شود.

- وزیر علوم گفت: مهارت آموزی رشته های تحصیلی در بازنگری برنامه های تحصیلی مورد توجه و تاکید قرار گرفته و زمینه اجرای طرح کارورزی نیز آماده است که با تامین اعتبار صورت گرفته با سرعت عملیاتی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرهادی وزیر علوم با بیان این مطلب اظهار داشت: وزارت علوم از طرح اشتغال دولت حمایت می کند و اجرای آمایش اموزش عالی می تواند گامی اساسی در راستای این طرح که انطباق رشته های تحصیلی با بازار کار است محسوب شود.

وی گفت: شرکت های دانش بنیان یکی از مهمترین بخش های اقتصاد کشور هستند که با کمترین سرمایه یعنی حدود 50 میلیون تومان اعتبار در آن یک شغل ایجاد می شود و هم اکنون نیز 30 هزار نفرنیروی تحصیلکرده در این بخش شاغل هستند که 10 هزار نفر آنها در دولت یازدهم به این مجموعه ها پیوسته اند.

وزیر علوم گفت: در قالب آمایش آموزش عالی ماموریت گرایی دانشگاهها را در سطوح مختلف منطقه ای، استانی، ملی و فرا ملی دنبال می کنیم که این موضوع نیز می تواند در راستای تربیت دانشجویان مطابق با نیازهای استانی و نقش دانشگاهها در توسعه استانها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کارورزی با تامین اعتبار صورت گرفته با سرعت عملیاتی می شود

اجرای طرح کارورزی با تامین اعتبار صورت گرفته با سرعت عملیاتی می شود