مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 فروردین 1396 ساعت 14:102017-04-17سياسي

دولت در حوزه حقوق زنان با علما تعامل داشته باشد


همانطور که روحانی در زمان کاندیداتوری اش از ضرورت تغییر برخی از قوانین فقهی بر طبق قاعده زمان و مکان صحبت کرده بود، - مدیر مسئول ماهنامه نافه گفت: همانطور که روحانی در زمان کاندیداتوری اش از ضرورت تغییر برخی از قوانین فقهی بر طبق قاعده زمان و مکان صحبت کرده بود، امروز نیاز به تعامل دولت با علما برای تغییر برخی از قوانین حوزه زنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناهید توسلی در نشست هم اندیشی پیگیری مطالبات حوزه زنان از دولت اظهار کرد: سال 92 زمانی که روحانی کاندیدای انتخابات بود، مانیفستی در ارتباط با حوزه زنان ارائه داد که ما را بسیار خوشحال کرد ، چرا که متوجه شدیم شخصی کاندیدای ریاست جمهوری است که به دنبال رساندن حقوق حقه زنان به آنهاست و قرار است فضا را برای رسیدن این حقوق باز کند.

وی ادامه داد: از همان زمان می دانستیم که رییس جمهور در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی توانایی پیشبرد اهدافش را دارد و نمی توانیم خارج از این قوانین از او مطالبه گری کنیم.

از سوی دیگر چون قوانین نظام براساس فقه اسلامی نوشته شده است و با توجه به نظر خود رییس جمهور که در همان مانیفستی که گفتم آمده بود،گفتیم که برخی از قوانین فقهی ما نیازمند بازنگری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در حوزه حقوق زنان با علما تعامل داشته باشد

دولت در حوزه حقوق زنان با علما تعامل داشته باشد