مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 فروردین 1396 ساعت 06:202017-04-18سياسي

برخورد با برهم زنندگان جلسات انتخاباتی


اگر گروه هایی بخواهند جلسات انتخاباتی را بهم بزنند با آنها باید برخورد شود چراکه این کار، کاری غیرقانونی، غیراخلاقی و خلاف آداب آکادمیک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، دکتر سید ضیاء هاشمی با حضور در برنامه اخبار ساعت 20 شبکه چهارم صدا و سیما با اشاره به برنامه دانشگاه ها در ایام انتخابات گفت: هفته گذشته دکتر فرهادی وزیرعلوم بخشنامه ای در رابطه با انتخابات به دانشگاه ها ابلاغ کرد.

دولت وظیفه دفاع از آزادی بیان را داردوی ادامه داد: دراین بخشنامه تاکید شد با توجه به این مساله که دولت وظیفه دفاع از آزادی بیان را دارد و دانشگاه ها به عنوان گروه مرجع مردمی مورد توجه هستند در بحث مشارکت اجتماعی، زمینه حداکثری مشارکت اجتماعی را به وجود آورند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم افزود: دراین بخشنامه از روسای دانشگاه ها درخواست شده است تمهیدات لازم را ایجاد کنند تا شاهد حداکثر شور و نشاط انتخاباتی در دانشگاه ها باشیم.

هرگونه محدودیت غیرقانونی برای حضور افراد در دانشگاه ها را رد می کنیموی با اشاره به شرایط حضور افراد و چهره ها در دانشگاه ها گفت: از نظر ما تنها چهارچوبی که حضور افراد را در دانشگاه ها مشخص می کند قوانین است و این قوانین به صورت مکتوب، اعلام شده است و قانون هرگونه محدودیت غیرقانونی را رد کرده است و ما نیز قبول نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با برهم زنندگان جلسات انتخاباتی

برخورد با برهم زنندگان جلسات انتخاباتی