مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 فروردین 1396 ساعت 13:402017-04-18اقتصادي

تعیین تکلیف باقیمانده مسکن مهر در کردستان


تعیین تکلیف مسکن مهر هزار و 728 واحدی پروژه دگایران، تعیین تکلیف مسکن مهر هزار و 120 واحدی فاز سه و چهار بهاران و عملکرد دستگاههای خدمات رسان از جمله مواردی بود که در اولین جلسه شورای مسکن استان در سال جدید بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما "مرکز کردستان رییس مسکن و شهرسازی استان کردستان در این جلسه با اشاره به اینکه تا کنون از 34 هزار سهمیه ابلاغی واحد مسکن مهر در استان کردستان 27 هزار واحد اجرا و تحویل متقاضیان شده گفت: تعیین تکلیف واحدهای باقیمانده امسال در اولویت قرار دارد.

ملکی با اشاره به اینکه تسهیلات واحدهای بالای 30 درصد پیشرفت فیزیکی از 30 میلیون به 40 میلیون افزایش پیدا کرده است گفت: باید دستگاههای خدمات رسان با تسریع در امور محوله هر چه زودتر این واحدها را تعیین تکلیف و در اختیار متقاضیان قرار دهند.

معاون عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تا پایان سال گذشته 27 هزار و 997 واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده گفت: امسال نیز تا کنون هزار و 170 واحد مسکن مهر افتتاح شده و در حال حاضر 9 هزار و 562 واحد دیگر وجود دارد که باید کارهای اجرایی آن انجام شود.

قادری درباره مصوبات جلسه و تعیین تکلیف واحدهای آماده بهره برداری گفت: در شش ماهه اول سال باید این واحدها تحویل متقاضیان شود و با افزایش وام مسکن مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف باقیمانده مسکن مهر در کردستان

تعیین تکلیف باقیمانده مسکن مهر در کردستان