مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 فروردین 1396 ساعت 10:012017-04-19سياسي

وزیر دفاع درگذشت سردار علی اکبر دانشیار را تسلیت گفت


سردار حسین دهقان با صدور پیامی در گذشت جانشین دفتر دبیر شورایعالی امنیت ملی و از فرماندهان سرافراز دفاع مقدس را به خانواده ایشان تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی در گذشت سردار جانباز علی اکبر دانشیار جانشین دفتر دبیر شورایعالی امنیت ملی و از فرماندهان سرافراز دفاع مقدس را به خانواده ایشان تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سردار دهقان به شرح زیر است: الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ خانواده محترم مرحوم سردار علی اکبر دانشیار سلام علیکم خبر درگذشت برادر عزیز و ارجمند مرحوم حاج علی اکبر دانشیار موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

اینجانب فقدان آن فقید سعید که عمر خویش را در مجاهدت در راه خدا و حرکت در مسیر تحقق آرمان های نظام اسلامی سپری نموده بود تسلیت و تعزیت عرض نموده؛ از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده که در سالروز میلاد امیر مومنان و در حرم ملکوتی آن امام همام به سوی مولایش بال گشود، رضوان و رحمت الهی و برای شما خانواده معزز و بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/ http://fna.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع درگذشت سردار علی اکبر دانشیار را تسلیت گفت

وزیر دفاع درگذشت سردار علی اکبر دانشیار را تسلیت گفت