مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 فروردین 1396 ساعت 18:252017-04-19سياسي

ایران در منطقه مستحکم ترین نظام آموزش عالی را پایه ریزی کرده است


ایران اسلامی امروزه نه تنها در میان کشورهای منطقه بلکه در کشورهای توسعه یافته نیز از لحاظ شاخص رشد نیروی انسانی در جایگاه بالایی قرار دارد و بلاشک در منطقه مستحکم ترین نظام آموزش عالی را پایه ریزی کرده است.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ایران اسلامی امروزه نه تنها در میان کشورهای منطقه بلکه در کشورهای توسعه یافته نیز از لحاظ شاخص رشد نیروی انسانی در جایگاه بالایی قرار دارد و بلاشک در منطقه مستحکم ترین نظام آموزش عالی را پایه ریزی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد فرهادی امروز در اولین نشست علوم، فناوری و نوآوری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ایتالیا در دانشگاه شهید بهشتی افزود: دو ملت بزرگ ایران و ایتالیا دارای ظرفیت های بی شماری در همکاری های دوجانبه هستند که می تواند در راستای رشد و تعالی مردم آن مورد استفاده قرار گیرد.

دکتر فرهادی گفت: ایران و ایتالیا دو کشور باستانی با تمدن دیرینه و فرهنگ ساز هستند که در طول تاریخ همواره ارتباط خوب و منطقی داشته و احترام به مردم و ملت یکدیگر را مدنظر قرار داده اند.

وزیر علوم با اشاره به یادداشت تفاهم همکاری های علمی ایران و ایتالیا که در شهریور 1394 (سپتامبر 2015) امضاء شد، افزود: تشکیل کمیته علمی مشترک دوجانبه و ارتباط دانشگاه ها و مراکز پژوهشی دو کشور به همراه روابط عمیق فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در منطقه مستحکم ترین نظام آموزش عالی را پایه ریزی کرده است

ایران در منطقه مستحکم ترین نظام آموزش عالی را پایه ریزی کرده است