مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 فروردین 1396 ساعت 21:202017-04-19ورزشي

نشست خبری پیش از بازی مربیان صبای قم و سپاهان اصفهان


سرمربیان تیم های فوتبال صبای قم و سپاهان اصفهان عصر امروز در نشست خبری بر گرفتن سه امتیاز بازی فردا تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما، صمد مرفاوی سرمربی صبای قم بازی فردا را مهم و حساس دانست و گفت : با توجه به جایگاه صبا در جدول رقابت های لیگ برتر بازی فردا برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امیدواریم تا با انجام یک بازی قابل قبول سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم.

وی افزود : بازی های مانده تیم صبا بسیار حساس و دشوار است اما بازیکنان ما آمادگی و روحیه مناسب را برای کسب نتایج لازم دارند.

سرمربی صبای قم نقش هواداران را بسیار موثر دانست و تصریح کرد : هواداران همواره در بازی های اخیر به عنوان یار دوازدهم پشتیبان و همراه تیم ما بودند و همانند دیدار خانگی با تیم تراکتور سازی توانستیم با حضور و پشتیبانی هواداران نتیجه را به سود خود به پایان ببریم و من از هواداران تقاضا دارم این تیم را در بازیهای باقی مانده اخیر همراهی کنند تا بتوانیم نتایج مطلوب کسب را کنیم .

مرفاوی غیبت حنیف عمران زاده به عنوان یار کلیدی تیم صبا را مهم ارزیابی کرد و افزود : با توجه به اینکه حنیف عمران زاده همواره در پیروزی ها و موفقیت های تیم صبا نقش موثری داشته است نبود وی یکی از دغدغه های تیم صبا به حساب می آید اما ما توانستیم با جایگزینی بازیکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری پیش از بازی مربیان صبای قم و سپاهان اصفهان

نشست خبری پیش از بازی مربیان صبای قم و سپاهان اصفهان