مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 فروردین 1396 ساعت 14:012017-04-20حوادث

دستگیری سه زن جیب بر اتوبوس های بی آرتی


رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه زن جیب بر در اتوبوس های بی آرتی خبر داد و اعلام کرد که با دستگیری این سه زن آمار جیب بری در تهران کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از مدتی قبل و در پی وقوع سرقت های مشابه به شیوه جیب بری از مسافران خطوط BRT در تهران به ویژه در محدوده مناطق مرکزی شهر تهران ، اجرای طرح کنترل نامحسوس ایستگاه های BRT در این مناطق در دستورکار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ و کلانتری های این مناطق قرار گرفت تا اینکه در تاریخ 22 اسفندماه پارسال، تیم تجسس ویژه کلانتری 107 فلسطین در زمان کنترل نامحسوس ایستگاه اتوبوس دروازه دولت ، به دو خانم جوان مشکوک شده و آنها را تحت نظر قرار دادند.

مأموران پس از گذشت مدت زمان کوتاهی و با اطمینان از سارق بودن این خانم جوان ، زمانیکه آنها قصد داشتند تا از طریق ایستگاه مترو دروازه دولت از محل خارج شوند، هر دو نفرشان را دستگیر و در همان بازرسی اولیه موفق به کشف مدارک شناسایی متعلق به تعدادی از شهروندان خانم ، کیف های زنانه و گوشی های تلفن همراه شدند .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه پانزدهم دادسرای ناحیه 6 تهران ، متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند که با انتقال پریسا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سه زن جیب بر اتوبوس های بی آرتی

دستگیری سه زن جیب بر اتوبوس های بی آرتی