مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 فروردین 1396 ساعت 14:502017-04-20حوادث

دستگیری 3 زن جیب بر اتوبوس های بی آرتی


پریسا بارها به اتهام جیب بری دستگیر و روانه زندان شده و در آخرین سابقه دستگیری اش نیز در شهر زنجان و به اتهام حمل و نگهداری غیر مجاز سلاح گرم بوده که مدتی را نیز در زندان سپری کرده است.

- رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه زن جیب بر در اتوبوس های بی آرتی خبر داد و اعلام کرد که با دستگیری این سه زن آمار جیب بری در تهران کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از مدتی قبل و در پی وقوع سرقت های مشابه به شیوه جیب بری از مسافران خطوط BRT در تهران به ویژه در محدوده مناطق مرکزی شهر تهران، اجرای طرح کنترل نامحسوس ایستگاه های BRT در این مناطق در دستورکار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ و کلانتری های این مناطق قرار گرفت تا اینکه در تاریخ 22 اسفندماه پارسال، تیم تجسس ویژه کلانتری 107 فلسطین در زمان کنترل نامحسوس ایستگاه اتوبوس دروازه دولت، به دو خانم جوان مشکوک شده و آنها را تحت نظر قرار دادند.

مأموران پس از گذشت مدت زمان کوتاهی و با اطمینان از سارق بودن این خانم جوان، زمانی که آنها قصد داشتند تا از طریق ایستگاه مترو دروازه دولت از محل خارج شوند، هر دو نفرشان را دستگیر و در همان بازرسی اولیه موفق به کشف مدارک شناسایی متعلق به تعدادی از شهروندان خانم، کیف های زنانه و گوشی های تلفن همراه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 زن جیب بر اتوبوس های بی آرتی

دستگیری 3 زن جیب بر اتوبوس های بی آرتی