مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 11:352017-04-23اقتصادي

بچه هایی که برای کودکان سرطانی نقاشی کشیدند


نمایشگاه دوروزه نقاشی های هنرجویان تارا بهبهانی با حضور 1100 نفر و با فروش بیش از 55 میلیون تومان برای کمک به کودکان سرطانی، به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، خبری در راه است عنوان نمایشگاهی انسان دوستانه بود که پنجشنبه و جمعه گذشته برگزار شد و با فروشی بیش از 55 میلیون تومان، نتیجه تلاش نوع دوستانه 72 کودک و نوجوان هنرمند 7 تا 16 سال ایرانی را به نمایش گذاشت.

تارا بهبهانی - مربی نقاشی این کودکان - که این رویداد را در 10 سال اخیر به طور پیاپی برگزار کرده است، درباره ژ این نمایشگاه گفت: من خیلی خوشحالم که در پانزدهمین سال تدریسم توانستم یازدهمین نمایشگاه نقاشی هنرجویان کودک و نوجوانم را به نفع کودکان مبتلا به سرطان برگزار کنم و با حمایت و مهربانی مردم و تماشاچیان رکورد نمایشگاه سال قبلمان را شکستیم و توانستیم این رقم 55 میلیون تومان را از عواید این نمایشگاه جمع آوری کنیم که تمام آن به نفع کودکان محک صرف می شود.

او همچنین درباره انتخاب عنوان هایی که هر سال برای این نمایشگاه انتخاب می کند هم توضیح داد: من هر سال برای بچه ها موضوع واحدی انتخاب می کنم که نقاشی هایشان را بر اساس این موضوع می کشند و امسال هم موضوع نمایشگاه خبری در راه است بود؛ با این امید و آرزو که خبر خوش سلامتی بچه ها را بشنویم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بچه هایی که برای کودکان سرطانی نقاشی کشیدند

بچه هایی که برای کودکان سرطانی نقاشی کشیدند