مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 13:252017-04-23حوادث

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری


جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف یک تن و 762 کیلوگرم انوع مواد مخدر در استان طی سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ فضل الله برزویی سوم اردیبهشت ماه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: سال گذشته 97 درصد از دستگیرشدگان مرتبط با مواد مخدر از افراد بومی استان در گروه سنی 20 تا 40 سال بودند.

وی با اشاره به کشف یک تن و 762 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان طی سال گذشته، تصریح کرد: 77 درصد از این میزان کشفیات تریاک بوده است.

برزویی با اشاره به شناسایی و انهدام 36باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان طی سال گذشته، تصریح کرد: برخورد با باندهای سازمان یافته، از برنامه های نیروی انتظامی در زمینه مقابله با مواد مخدر است.

جانشین فرمانده انتظامی استان تعداد خودروهای توقیفی طی سال گذشته را 44 خودرو سبک و سنگین گزارش کرد و گفت: 260 راننده برای تست اعتیاد به مراکز آزمایشگاهی معرفی شد.

برزویی 98 درصد دستگیرشدگان مرتبط با مواد مخدر را مرد اعلام کرد و گفت : 80 درصد این افراد دارای تحصیلات سیکل و دیپلم بودند که 26 درصد آنان برای اولین بار دستگیر شدند و 52 درصد دو تا پنج مرتبه و مابقی بیش از پنج مرتبه تا کنون دستگیر شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری