مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 14:102017-04-23سياسي

ایجاد دادگاه های حل اختلاف برای مطبوعاتی ها


معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: معاونت پیشگیری قوه قضاییه ایجاد دادگاه های حل اختلاف برای پرونده های مطبوعاتی را در برنامه خود قرار داده است.

- حسین انتظامی که در مراسم رونمایی از میثاق نامه اخلاق حرفه ای رسانه ها "سخن می گفت، خاطرنشان کرد: معاونت پیشگیری قوه قضاییه چند کار شاخص در سال های اخیر انجام داده است که می توان به ایجاد دادگاه های حل اختلاف برای پرونده های مطبوعاتی اشاره کرد.

همچنین این معاونت به صورت موازی میثاق نامه اخلاق حرفه ای رسانه ای نیز تدوین کرده که البته ما از تعدد این میثاق نامه ها استقبال می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین انتظامی و تعدادی از مدیران مسؤول روزنامه های سراسری، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی امروز (سوم اردیبهشت ماه) برای امضای میثاق نامه اخلاق حرفه ای که از سوی تعدادی از مدیران پیشکسوت رسانه ها و با همکاری تشکل های مدیریتی و انجمن های صنفی و مدیریتی رسانه ها و همچنین همراهی کارگروه توسعه مطبوعات تدوین شده است، گردهم آمدند.

پس از ارائه ی توضیحاتی از سوی معاونت امور مطبوعاتی، تعدادی از مدیران مسؤول رسانه ها و همچنین چند تن از اعضای هیأت منصفه مطبوعات، قرار شد برنامه امضا و اعمال اصلاحات لازم این میثاق نامه اخلاق حرفه ای رسانه ای در جلسه ای دیگر انجام شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دادگاه های حل اختلاف برای مطبوعاتی ها

ایجاد دادگاه های حل اختلاف برای مطبوعاتی ها