مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 09:202017-04-26دانش

روایتی از علت برکناری رییس دانشگاه آزاد


رییس کمیسیون حقوقی قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و رییس هیئت عالی نظارت منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی، در یادداشتی به ذکر علت برکناری حمید میرزاده از ریاست دانشگاه آزاد پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمدرضا عباسی فرد در شرق نوشت: با گرامیداشت یاد و خاطره اسطوره بزرگ جهاد و اجتهاد، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، دانشگاه آزاد به عنوان بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان، یکی از یادگارهای پر خیر و برکت و ماندگار مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

این دانشگاه نه دولتی است و نه شخصی، بلکه متعلق به عموم مردم است.

این دانشگاه که از بدو تأسیس فراز و فرودهای فراوانی را طی کرده، با اشراف هیئت مؤسس و به وسیله هیئت امنا اداره می شود و ریاست عالیه آن با معرفی هیئت امنا و با رأی شورای عالی انقلاب فرهنگی این مجموعه را مدیریت می کند و به رتق و فتق امور آن می پردازد.

جناب آقای دکتر میرزاده که هم یک چهره برجسته و ممتاز علمی است و هم کوله بار سنگینی از تجربه و مدیریت را دارد، با نظر و تشخیص مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و اکثریت اعضای هیئت امنا ابتدا به سرپرستی و سپس ریاست دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شدند و در نهایت هماهنگی با هیئت مؤسس و هیئت امنا، آن دانشگاه را در مدت تصدی اداره کردند و خدمات شایانی خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از علت برکناری رییس دانشگاه آزاد

روایتی از علت برکناری رییس دانشگاه آزاد