مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 ساعت 13:552017-04-26سياسي

بزرگداشت شیخ محمود استعلامی در مهدیشهر استان سمنان


آیین نکوداشت حجت الاسلام محمود استعلامی در مهدیشهر بر گزار شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "، مراسم نکوداشت این عالم فرزانه ، با حضور آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان ،علما ،نویسندگاه و مردم مهدیشهر در مسجد شیخ محمود استعلامی برگزار شد.

حجت الاسلام احمد عابدی رییس دانشگاه علوم و معارف قرآنی کشور در این مراسم گفت : آثار مرحوم حجت الاسلام استعلامی درس اخلاق و معنویتاست .

وی افزود : این علم وارسته از محضر عالمانی همچون آیت الله خوانساری و آیت الله حائری کسب فیض کرده و در دوران عمر بابرکتش توجه به محرومان ، دستگیری از نیازمندان ، احترام به کودکان و ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان را به همه توصیه می کرد .

حجت اسلام حمید روحانی رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی هم در این مراسم فروتنی را ویژگی بارز مرحوم حجت الاسلام استعلامی بیان کرد و گفت : این عالم جلیل القدر ورقی از تاریخ انقلاب بود که بسیار زیبا درخشید .

امام جمعه مهدیشهر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان هم در این مراسم درباره ویژگی های شخصیتی مرحوم حجت الاسلام استعلامی سخنرانی کردند و فرماندار مهدیشهر پیام استاندار سمنان که به این همایش ارسال کرده بود را قرائت کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شیخ محمود استعلامی در مهدیشهر استان سمنان

بزرگداشت شیخ محمود استعلامی در مهدیشهر استان سمنان