مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 14:402017-04-28سياسي

رد درخواست اعاده دادرسی نرگس محمدی


درخواست اعاده دادرسی ما از سوی شعبه 33 دیوان عالی کشور رد شد.

محمود بهزادی در گفت وگو با ایسنا، گفت: در پی تأیید حکم دادگاه بدوی موکلم در شعبه 36 دادگاه تجدید نظر استان تهران، درخواستی مبنی بر اعاده دادرسی به قوه قضاییه ارائه کردیم اما درخواست اعاده دادرسی ما از سوی شعبه 33 دیوان عالی کشور رد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزادی وکیل مدافع نرگس محمدی 26 مهر سال گذشته به ایسنا گفته بود که قطعا نسبت به تایید حکم 16 سال حبس موکلم توسط دادگاه تجدیدنظر اعتراض می کنیم و امیدواریم حکم در دیوان عالی کشور نقض شود.

وی افزود: موکلم در پرونده قبلی خود با اتهامات اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام مجموعا به 6 سال حبس (5 سال بعلاوه یک سال) محکوم شد که با اعمال ماده 134 قانون جدید مجازات اسلامی حکم 5 سال حبس وی قابلیت اجرا داشت.

همچنین موکلم در پرونده دیگری به اتهام تشکیل و اداره گروه غیرقانونی لگام (لغو گام به گام اعدام) از سوی دادگاه انقلاب به 10 سال حبس و در رابطه با اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی به 5 سال و در خصوص اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس محکوم شد؛ البته دو اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام مجددا در این پرونده لحاظ شد که نباید این کار انجام می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد درخواست اعاده دادرسی نرگس محمدی

رد درخواست اعاده دادرسی نرگس محمدی