مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 12:262017-04-29دانش

عدم ماموریت گرایی مراکز آموزش عالی علت وجود صندلی های خالی در دانشگاه هاست


علل وجود صندلی های خالی در دانشگاه ها عدم ماموریت گرایی مراکز آموزش عالی، کاهش جمعیت دانشجویی و بی توجهی به استانداردهای آموزش عالی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم در مراسم گرامی داشت سرآمدان آموزشی و تقدیر از اساتید برتر دانشگاه الزهرا که صبح امروز در این دانشگاه برگزار شد، گفت: دانشگاه الزهرا یکی از دانشگاه های ارزشی نظام است و نماد آموزش عالی بانوان است.

بنده اندک توفیقی داشتم تا گامی در جهت اعتلای دانشگاه ها بالاخص این دانشگاه بردارم اما باید تلاش کنیم تا دانشگاه ها به جایگاه شایسته خود برسند و مدیران باید سنگ بنا را تقویت کنند تا یک دانشگاه با کیفیت و مناسب داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه الزهرا یکی از افتخارات آموزش عالی است گفت: جمعیت دختران دانشجو در کشور حدود 47 درصد جمعیت دانشجویی را تشکیل می دهد که از این مجموعه نزدیک 90 هزار نفر در مراکز تک جنسیتی آموزش عالی مشغول تحصیل هستند.

و در حدود 12 هزار نفر در دانشگاه الزهرا تحصیل می کنند و این دانشگاه با همه مجموعه های جانبی خود می تواند نقش محوری در آموزش عالی کشور ایفا کند.

شریعتی نیاسر بیان داشت: 23 مرکز آموزش عالی تک جنسیتی داریم و باید سامانی به این مراکز داد تا از کیفیت مطلوب برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم ماموریت گرایی مراکز آموزش عالی علت وجود صندلی های خالی در دانشگاه هاست

عدم ماموریت گرایی مراکز آموزش عالی علت وجود صندلی های خالی در دانشگاه هاست