مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 16:352017-04-29سياسي

در تولید خودروهای یورو4 با هیچ خودروسازی شوخی نداریم


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه در حال حاضر خطوط تولید خودرو به طور منظم کنترل و بازرسی می شود،تاکید کرد: سال گذشته حداقل 15 نوع خودرو به دلیل عدم انطباق تولید با استانداردهای یورو4 شماره گذاری نشدند.

- این روند ادامه دارد و به طور مرتب خطوط تولید خودروها را کنترل می کنیم و هر جا انطباق با استاندارد یورو4 نباشد، خودرو مجوز شماره گذاری نمی گیرد.

در این مسئله اصلا مماشات نمی کنیم و با هیچ خودروسازی شوخی نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در حاشیه مراسم امضای یادداشت همکاری محیطی ایران و ژاپن در جمع خبرنگاران به موضوعات مطرح شده در مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته اشاره کرد و گفت: برنامه دولت یازدهم برای کاهش آلودگی هوا بارها اعلام شده است و دولت از سال 92 مصوباتی را برای کاهش آلودگی هوا در هشت کلانشهر کشور به اجرا درآورد.

وی با بیان اینکه از جمله مهمترین این مصوبات حذف بنزین پتروشیمی و عرضه بنزین یورو4 بوده است،اظهار کرد: همانطور که آقای جهانگیری دیروز در جریان مناظره اعلام کرد در 40 شهر کشور بنزین یورو4 توزیع می شود که اتفاق بزرگی است.

حذف بنزین پتروشیمی باعث می شود میزان بنزن در کلانشهرها از حدود بسیار بالا و خطرناک که چندین برابر حد مجاز بود به نزدیک حد مجاز برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تولید خودروهای یورو4 با هیچ خودروسازی شوخی نداریم

در تولید خودروهای یورو4 با هیچ خودروسازی شوخی نداریم