مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 17:002017-04-29اقتصادي

بانک های ایران آماده همکاری های گسترده با بانک های اروپایی هستند


بانک های ایرانی آماده همکاری های گسترده حرفه ای با بانک های اروپایی به ویژه بانک های آلمانی هستند و انتظار داریم نگاه آنها نیز به همکاری ها حرفه ای باشد.

- مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: بانک های ایرانی آماده همکاری های گسترده حرفه ای با بانک های اروپایی به ویژه بانک های آلمانی هستند و انتظار داریم نگاه آنها نیز به همکاری ها حرفه ای باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران "در پانل تخصصی چهارمین همایش تجاری و بانکی ایران - اروپا با تشریح وضعیت بانک های ایران قبل از تحریم به موقعیت ویژه بانک ملی ایران در حوزه بین الملل اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران با حدود 90 سال سابقه بیشترین واحدهای بانکی ایران را در خارج از کشور دارد و از دیرباز همکاری گسترده ای با بانک های اروپایی داشته به طوری که بیشتر ارتباطات تجار در حوزه خارجی از طریق بانک ملی ایران انجام شده است.

حسین زاده تحریم های نظام بانکی را باعث توقف همکاری های رو به رشد و فعالیت های حرفه ای بانک های ایرانی در عرصه خارجی دانست و ادامه داد:خوشبختانه با تلاش های گسترده دولت و اجرای برجام، فعالیت های مختلفی برای ایجاد ارتباطات بانکی با اروپا شروع شده به طوری که بانک ها شروع به استاندارد سازی و شفاف سازی فعالیت های خود متناسب با ضوابط و استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های ایران آماده همکاری های گسترده با بانک های اروپایی هستند

بانک های ایران آماده همکاری های گسترده با بانک های اروپایی هستند