مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 11:462017-04-30سياسي

سردار نقدی از کارگردان سریال «آرام می گیریم» تقدیر کرد


در پی استقبال چشمگیر مخاطبان از مجموعه تلویزیونی«آرام می گیریم» و نیز موفقیت های اخیر این سریال ارزشی، سردار بسیجی محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه از روح الله سهرابی تقدیر کرد.

- در پی استقبال چشمگیر مخاطبان از مجموعه تلویزیونی آرام می گیریم و نیز موفقیت های اخیر این سریال ارزشی، سردار بسیجی محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه از روح الله سهرابی تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ در پی استقبال چشمگیر مخاطبان از مجموعه تلویزیونی آرام می گیریم و نیز موفقیت های اخیر آن، سردار بسیجی محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه از روح الله سهرابی کارگردان این سریال ارزشی تقدیر کرد.

در متن تقدیر سردار نقدی خطاب به سهرابی آمده است؛ "برای پاسداشت تلاش های ارزنده حضرتعالی در عرصه هنر متعالی، ارزشمند و آگاهی بخش؛ تقدیم به شما به پاس ساخت اثر گرانسنگ و ارزش مدار آرام می گیریم .

" آرام می گیریم به تهیه کنندگی فرهاد گلی، محصول مشترک انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است که پخش آن از بهمن ماه سال پیش آغاز شد و تا روزهای پایانی سال ادامه داشت.

این سریال 50 قسمتی که پس از مدت ها با ارایه پیام هایی اخلاقی و ارزشی تولید و پخش شد بسیار مورد توجه و استقبال مخاطبین قرار گرفت و نشان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی از کارگردان سریال «آرام می گیریم» تقدیر کرد

سردار نقدی از کارگردان سریال «آرام می گیریم» تقدیر کرد