مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 13:112017-04-30سياسي

مقبل در گفت وگو با فارس: حضور جهانگیری بر عملکرد ضعیف دولت یازدهم صحه گذاشت


جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب ضمن اشاره به اینکه حضور جهانگیری بر عملکرد ضعیف دولت یازدهم صحه گذاشت، گفت: کسی که خود را نامزد انتخابات برای مردم معرفی کرده بجای لاپوشانی ضعف های دولت و هزینه کردن خود به صورت صادقانه عملکرد دولت را به چالش می کشاند.

- فائز مقبل جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه "، ضمن اشاره به عملکرد ضعیف حسن روحانی در ارائه گزارش عملکرد دولت خود بیان داشت: انتظار داشتیم آقای روحانی مانند سخنرانی های خود برای مردم طی این چهارسال که همواره از عملکرد خود به طور قاطعانه دفاع می کرد و نسبت به عملیاتی کردن وعده های انتخاباتی خود رجز می خواند در مناظره نیز آنطور شجاعانه رفتار می کرد.

وی با اشاره به اینکه روحانی برای جلوگیری از انتقادات در حالت دفاعی فرو رفته است، تصریح کرد: آقای روحانی برای اینکه پاسخی برای سوالات مردمی نداشت معاون اولش را داخل گود فرستاد.

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: عملکرد غیر صادقانه و غیرحرفه ای جهانگیری در دفاع از عملکرد دولت یازدهم آنهم در قامت به اصطلاح نامزد انتخابات ریاست جمهوری علی رغم تاکید بر رقابت با روحانی ضعف جناح حاکم را در معرفی کاندیدای مستقل بیش از پیش آشکار ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقبل در گفت وگو با فارس: حضور جهانگیری بر عملکرد ضعیف دولت یازدهم صحه گذاشت

مقبل در گفت وگو با فارس: حضور جهانگیری بر عملکرد ضعیف دولت یازدهم صحه گذاشت