مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 14:202017-04-30سياسي

انجمن دفاع از آزادی مطبوعات در آستانه انتخابات بیانیه داد


انجمن دفاع از آزادی مطبوعات در آستانه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در راستای انجام وظیفه حرفه ای اطلاع رسانی و مطبوعاتی بیانیه ای را منتشر کرد.

- در این بیانیه که نسخه ای از آن به سرویس رسانه ایسنا ارسال شده، بر انجام وظیفه حرفه ای اطلاع رسانی و مطبوعاتی رسانه ها در انتخابات تاکید و ابراز امیدواری شده است که نهادهای ذی ربط و همکاران در رسانه نگار بدان اهتمام ورزند.

در این بیانیه آمده است: انجمن دفاع از آزادی مطبوعات ابراز امیدواری می کند با تأکید بر اصل آزادی بیان و مطبوعات و گردش آزاد اخبار و اطلاعات، با هدف تحقق اصل دانستن حق مردم است ، در پرتو حق انتخاب شهروندان، زمینه انجام انتخابات منصفانه از حیث دسترسی به منابع خبری فراهم آید.

از این رو هر گونه محدودیت و ترویج خودسانسوری و دروازه بانی ارتباطات و ایجاد کنترل فنی، گامی مغایر با اصول حقوق شهروندی و آزادی بیان و انتشار و انتخاب آگاهانه محسوب می گردد.

در ادامه بیانیه انجمن دفاع از آزادی مطبوعات درباره انتظارها از انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری آمده است: انتظار دارد، دولت محترم و نهادهای ذی ربط با فراهم ساختن شرایط مناسب و مساعد زمینه گفت وگوها و تعامل فکری و انجام همایش های قانونی را فراهم سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن دفاع از آزادی مطبوعات در آستانه انتخابات بیانیه داد

انجمن دفاع از آزادی مطبوعات در آستانه انتخابات بیانیه داد