مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 15:112017-04-30سياسي

سخنگوی شورای شهر تهران: بدهی دولت به شهرداری تهران 14 هزار میلیارد تومان است


در 19 ردیف سرجمع مطالبات شهرداری از دولت به مبلغ 14 هزار میلیارد تومان مشخص شده است که یک کمیته سه نفره از شورا برای پیگیری مطالبات تشکیل شده بود که با دولت نیز مذاکراتی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ظهر امروز یک شنبه دهم اردیبهشت ماه سال 96 با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح مباحث مطرح شده در جلسه سیصدوچهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پرداخت.

وی با گرامیداشت روز شوراها گفت: فرمان امام خمینی (ره) به شورای تدوین قانون اساسی در خصوص تشکیل شوراها و سپردن کارمردم به مردم یکی از اتفاقات مهم در کشور است که منجر به اختصاص دادن هشت بند قانون اساسی به موضوع شوراها شده و جایگاه آن را در ردیف قوای سه گانه در قانون اساسی تعریف کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه به دستورات جلسه امروز شورای شهر تهران اشاره و اعلام کرد: موضوع همکاری آژانس بین المللی ژاپن(جایکا) در حوزه تجهیزات کنترل کیفیت هوا یکی از دستورات جلسه امروز شورای شهر تهران بود که پس از بررسی با قید یک فوریت در دستور کار شورا قرار گرفت و پیش بینی می شود تا هفته آینده تصمیم گیری در خصوص آن انجام شود.

تقی پور در خصوص موضوع این دستور جلسه تصریح کرد: این دستور جلسه به بررسی همکاری دوساله برای راه اندازی و تکمیل تجهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی شورای شهر تهران: بدهی دولت به شهرداری تهران 14 هزار میلیارد تومان است

سخنگوی شورای شهر تهران: بدهی دولت به شهرداری تهران 14 هزار میلیارد تومان است