مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 15:312017-04-30سياسي

مرخصی 20 روزه قالیباف از چمران


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بدهی 20 هزار میلیاردی شهرداری تهران به پیمانکاران، بانک ها و غیره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در نشست خبری سیصد و چهل و چهارمین جلسه غیرعلنی شورای شهر تهران، با بیان اینکه در سال 59 امام خمینی (ره) به شورای انقلاب پیام داد که هرچه سریعتر نسبت به تشکیل شوراها اقدام کنید، اظهار داشت: پیام امام (ره )مبنی بر این بود که امورات مردم باید به خود آن ها سپرده شود.

وی افزود: در قانون اساسی 8 حکم به موضوع شوراها پرداخته و شوراها را در ردیف یکی از ارکان مهم و قوای سه گانه قرار داده، چراکه از نظر استقلال نقش و اهمیت زیادی دارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بررسی لایحه دو فوریتی صدور مجوز مبادله نامه با آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) در زمینه اخذ کمک های فنی و مالی بلاعوض برای کنترل کیفیت هوای تهران، تصریح کرد: پس از بررسی های انجام شده یک فوریت این لایحه به تصویب رسید.

تقی پور ادامه داد: در این زمینه شرکت کنترل کیفیت هوای تهران طرحی مبنی بر همکاری متقابل میان شرکت های کنترل کیفیت هوای تهران و شرکت جایکا ژاپن به منظور انتقال تجهیزات و تکنولوژی آنالیز منابع آلودگی هوا به ایران ارایه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرخصی 20 روزه قالیباف از چمران

مرخصی 20 روزه قالیباف از چمران