مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 15:402017-04-30اجتماعي

ارتقاء اپلیکیشن نقشه ترافیک تهران


مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: با توجه به حجم زیاد استفاده شهروندان از نقشه ترافیک تهران و به منظور هدایت بهتر و کارآمدتر کاربران ، این نقشه ارتقاء یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیری افزود: در مراحل ابتدایی راه اندازی نقشه ترافیک بسیاری از کاربران نقشه، تلاش کرده بودند تا به صورت توصیفی محل دقیق موقعیت های پیشنهادی را به ما منتقل کنند، همچنین نکته دیگر این بود که بیشتر موقعیت های پیشنهاد شده از سوی شهروندان، اماکن عمومی – مانند جایگاه سوخت- بود، لذا برای افزایش مشارکت شهروندان، این امکان به کاربران داده شد تا بتوانند در روز آوری مکان ها و همچنین اصلاح و روز آوری نقشه شبکه معابر مشارکت داشته باشند.

هدف این بخش از سیستم، بهره گیری از توان جمعی کاربران در به روز نگهداشتن اطلاعات لایه های مکانی مختلف است.

یکی از جنبه های بازی سازی در این فرآیند، اعطای افتخارات و نشان ها به کاربران بر اساس میزان فعالیت آن ها است که در پروفایل هر کاربر نمایش داده می شود.

وی تصریح کرد: از دیگر تغییرات و کارکردهای جدید نقشه که برای کاربران اهمیت دارد می توان به انجام جستجوی سریع، امکان راهبری کاربر در طول مسیر پیشنهادی، امکان نمایش نقشه در نمای سه بعدی، طراحی و پیاده سازی مجدد رابط کاربری مسیریابی در نسخه اندروید، مشاهده تصاویر شهرنما (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء اپلیکیشن نقشه ترافیک تهران

ارتقاء اپلیکیشن نقشه ترافیک تهران