مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 15:552017-04-30سياسي

دریادار سیاری: عبور از اطلس در دستور کار نداجا است


فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش گفت: نداجا در طول 8 دفاع مقدس سیادت دریایی خود را به اثبات رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش طی مراسمی در جمع دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش که برای طی دوره معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی در بندر امام (ره) حضور پیدا کرده اند، گفت: بندر حضرت امام خمینی(ره) به عنوان ناجی اقتصاد ایران در 8 سال دفاع مقدس یا به عبارتی پل پیروزی اقتصادی کشورمان به شمار می آمد که توسط نیروی دریایی راهبردی ارتش از گزند نیروی دریایی بعثی مصون ماند.

وی در ادامه ضمن تحلیل عملیات های تخصصی و مشترک نداجا در 8 سال دفاع مقدس برای دانشجویان، ماموریت های کنونی این نیرو را نیز برای دانشجویان تشریح کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: نیروی دریایی ارتش که تا سال 86 فقط در محدوده خلیج فارس و تنگه هرمز مستقر بود، امروز پس از ابلاغ تدبیر فرمانده معظم کل قوا، حوزه ماموریتی خود را تا مدار 10 درجه یعنی حدود 3/1 برابر وسعت خاک ایران، افزایش داده است.

وی در ادامه با اعلام این خبر که در آینده نزدیک در طی سال جاری در بندر ترکمن باشی کشور ترکمنستان حضور خواهیم داشت، خاطر نشان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش در دریایی خزر و شمال کشور نیز برقراری امنیت و کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار سیاری: عبور از اطلس در دستور کار نداجا است

دریادار سیاری: عبور از اطلس در دستور کار نداجا است