مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 16:202017-04-30سياسي

از واکنش چمران به مرخصی شهرداری تهران تا تذکر به روزنامه همشهری


اعضای شورای شهر تهران در جلسه غیرعلنی صبح امروز در مورد موضوعات مختلف همچون بررسی نحوه مرخصی شهردار تهران، عملکرد روزنامه همشهری و.

به بحث و تبادل نظر پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران سیصد و چهل و چهارمین جلسه شورا را با اشاره به شهادت مرزبانان غیور کشورمان آغاز کرد و گفت: شهادت این مردان بزرگ را به همه هم میهنان و فرماندهی کل قوا تسلیت و تبریک می گوییم و امیدواریم دستگاه های مسئول پیگیری این حادثه را انجام دهند تا مسببین آن به سزای اعمال خود برسند.

چمران در ادامه با اشاره به سالروز میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: روز پاسدار را به همه پاسداران تبریک می گوییم و امیدواریم همه همواره با تاسی از زندگانی این امام همام و روش و مشی و شخصیت وی در زندگی خود رفتار کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: زندگی و راه و روش امام حسین (ع) همواره راه و روش ما را تعیین کرده همچنانکه با پیروی از راه و مشی ایشان توانستیم در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به پیروزی برسیم و حتی قیام 15 خرداد سال 42 نیز در ماه محرم اتفاق افتاد و بزرگترین راهپیمایی های ما در سال 57 نیز سرآغازش در ماه محرم بود.

چمران افزود: تشکیل سپاه پاسداران نیز در چنین ایامی اتفاق افتاد و آرزو می کنیم همانگونه که رزمندگانمان توانستند گام در راه امام ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از واکنش چمران به مرخصی شهرداری تهران تا تذکر به روزنامه همشهری

از واکنش چمران به مرخصی شهرداری تهران تا تذکر به روزنامه همشهری