مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 21:512017-04-30سياسي

باید هر دو کاندیدای جبهه مردمی برای مرحله اول در صحنه باشند


در پایان مناظره سوم، آراء کاندیداها مشخص می شود و احتمالات به ما می گوید که شاید هر دو این کاندیداها تا پایان انتخابات حضور داشته باشند تا یک نه بزرگ به دولت بگویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، مرضیه وحید دستجردی، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با بیان اینکه تشکیل این جبهه صرفا انتخاباتی نیست، گفت: آنچه حائز اهمّیت است، ماندگاری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است و این گونه نیست که صرفاً انتخاباتی تشکیل شود و کنار بکشد، بلکه با روی کار آمدن هر دولتی همواره در کنار مردم می ماند و مطالبات مردمی را پیگیری می کند.

وی افزود: این جبهه برای شماست و باید نقش جدی در آن ایفا کنید، بدون تشکیلات ما نمی توانیم به خواسته های خود برسیم، ما می خواستیم از بین بدنه مردم و از پایین کاندیداها انتخاب شوند نه پشت درهای بسته فردی را انتخاب و به مردم معرفی کنیم.

دستجردی با بیان اینکه قرار بر این بود هر فردی که رای نهایی مردم را داشته باشد، بقیه اعضاء به حکم وحدت کنار بروند اظهار داشت: در پایان مناظره سوم، آراء کاندیداها مشخص می شود و احتمالات به ما می گوید که شاید هر دو این کاندیداها تا پایان انتخابات حضور داشته باشند تا یک نه بزرگ به دولت بگویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید هر دو کاندیدای جبهه مردمی برای مرحله اول در صحنه باشند

باید هر دو کاندیدای جبهه مردمی برای مرحله اول در صحنه باشند