مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اردیبهشت 1396 ساعت 08:502017-05-03سياسي

فعالیت 876 بازرس برای انتخابات آتی در یزد


مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری یزد گفت: 876 بازرس برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مشغول به کار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد رامشک در دومین جلسه آموزشی توجیهی هیئت بازرسی انتخابات شهرستان های استان، اظهار کرد: هیئت بازرسی مرکزی انتخابات کشور در وزارت کشور تشکیل و به تبع آن در استان ها و شهرستان ها نیز تشکیل شده است که این هیئت در استان دارای پنج عضو و در شهرستان ها دارای سه عضو است .

وی درباره تعداد بازرسان و سربازرسان صندوق های انتخابات شعب اخذ رای استان، گفت: جمعاً 876 بازرس برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در یزد مشغول به کار می شوند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در ادامه با بیان این که به ازای هر صندوق رأی یک بازرس و به ازای هر 15 صندوق یک سربازرس به کار گرفته می شوند، افزود: لازم است هیئت های شهرستانی پس از تعیین و تأیید بازرسان و سربازرسان، برنامه ریزی لازم را برای تشکیل جلسه های توجیهی آموزشی بازرسان و سربازرسان در شهرستان ها انجام دهند .

گفتنی است؛ در این جلسه توجیهی، آموزشی ضمن استفاده از مطالب بازرسی انتخابات کشور که به صورت ویدیو کنفرانس ارائه شد، به پرسش های هیئت های شهرستانی پاسخ داده و مقرر شد هیئت های ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 876 بازرس برای انتخابات آتی در یزد

فعالیت 876 بازرس برای انتخابات آتی در یزد