مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اردیبهشت 1396 ساعت 10:452017-05-03اجتماعي

خروج 900 هزار خودروی فرسوده در سه سال اخیر


معاون سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تاکید بر اینکه در سال 95، 15 خط تولید خودروی جدید را به دلیل عدم رعایت استانداردها اجازه شماره گذاری ندادیم، - گفت: در حال حاضر در ایران موتورسیکلت ها با استاندارد یورو3 و انژکتوری تولید می شوند همچنین 900 هزار خودروی فرسوده را طی سه سال اخیر از رده خارج و با خودروهای استاندارد جایگزین کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در بیستمین همایش روز جهانی آسم که در بیمارستان امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به شعار این روز جهانی (هوای بهتر، تنفس بهتر)گفت: عنوان این روز به معضل جدی جهانی آلودگی هوا اشاره می کند که تبعات گسترده ای مانند افزایش بیماری های تنفسی و قلبی عروقی دارد.

وی ضمن تاکید بر رابطه کودکان با محیط طبیعی اظهارکرد: از اقدامات موثر سازمان حفاظت محیط زیست در این رابطه ایجاد مدارس طبیعت بوده است.

در حال حاضر 40 مدرسه طبیعت در ایران داریم که سبب افزایش رابطه کودکان با طبیعت شده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه در ایران در سال 55 اولین گزارش آلودگی هوا را دکتر تقی ابتکار به دولت وقت ارائه داد،گفت: برنامه جامع کاهش آلودگی هوا در سال 79 تصویب شد.

متاسفانه در سال 74 وقفه ای در این برنامه اتفاق افتاد و ما مجددا از سال 92 رسیدگی به این طرح را در اولویت کار خود قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 900 هزار خودروی فرسوده در سه سال اخیر

خروج 900 هزار خودروی فرسوده در سه سال اخیر