موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اردیبهشت 1396 ساعت 14:102017-05-04سياسي

استقبال همدانی ها از سه شهید تازه تفحص شده


دست نوشته هایشان را ورق می زنم، کلمه به کلمه خط به خط می خوانم و توقف می کنم، نفس تازه می کنم و می اندیشم و دوباره ورق می زنم و باز می خوانم «جهاد دری از درهای بهشت است که خدواند آن را بر اولیای برگزیده اش می گشاید.

- دست نوشته هایشان را ورق می زنم، کلمه به کلمه خط به خط می خوانم و توقف می کنم، نفس تازه می کنم و می اندیشم و دوباره ورق می زنم و باز می خوانم جهاد دری از درهای بهشت است که خدواند آن را بر اولیای برگزیده اش می گشاید.

هر سطر از دل نامه های شهدا بوستانی سرخ است که اگر بگشایی، گل هایی می بینی که آن را می بویی و می چینی مانند مرگ با عزت از زندگی ذلت بار، شرافتمندانه تر است .

هیهات من الذله که شعار همه شهدای هشت سال دفاع مقدس بود.

گویی همه همه اوراق این دفتر با نام امام حسین علیه السلام و امام خمینی(ره) گره خورده است.

آیا مگر غیر از این است که امام خمینی(ره) از سلاله امام حسین علیه السلام است و این همه شقایق پرپر فرزندان او؟ امروز شک نداریم که صاحبان این نوشته های خونین همان اولیای برگزیده ای بودند که دروازه بهشت را بر خود گشوده، یافتند.

این روزها همهمه حضور سه شهید تازه شناسایی شده و برگزاری نخستین سالگرد جستجوگر نور شهید شمسی پور به گوش می رسید و شهر به برکت حضور آنان عطرآگین شده بود و دوباره شاهد هستیم که شهدا با حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال همدانی ها از سه شهید تازه تفحص شده

استقبال همدانی ها از سه شهید تازه تفحص شده