مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اردیبهشت 1396 ساعت 12:102017-05-05اقتصادي

اصرار اروپا به برقراری ارتباط با بانکهای ایرانی


اتحادیه اروپا که زمانی متحد اصلی آمریکا در وضع و اجرای تحریم های مالی و اقتصادی علیه ایران بود، موضع خود را تغییر داده و بر برقراری و توسعه روابط بانکی اصرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، ولی الله سیف در کانال تلگرامی خود با اشاره به برگزاری چهارمین همایش تجاری- بانکی ایران و اروپا نوشت، در پی ابتکار بانک مرکزی و توافق با برگزارکنندگان همایش جهانی هفته فاینانس اروپا، قرار شد سالی دو بار بانکداران، شرکت های بیمه صادارتی، شرکتهای خدمات مالی و نمایندگان بانکهای مرکزی اروپایی با طرف های ایرانی خود دور هم جمع شوند و ضمن بررسی فرصت های تجاری در جهت رفع موانع تبادلات بانکی و تجاری خود با یکدیگر گفتگو و راه حل جویی کنند.

همایش اول در نوامبر 2015 در فرانکفورت، همایش دوم در اسفند 1394 (مارچ 2016) در تهران، همایش سوم در نوامبر 2016 در فرانکفورت و همایش چهارم اوایل هفته جاری در تهران برگزار گردید.

در این همایش، 35 بانک و موسسه اروپایی، از جمله نمایندگان بانکها و موسسات مالی، بیمه های صادراتی، شرکت های بزرگ حسابرسی، نهاد نظارتی بانکی آلمان (بافین)، بانک مرکزی آلمان و نماینده اتحادیه اروپا شرکت کردند.

برگزاری سطح بالای این همایش در قالب 10 سخنرانی کلیدی و 7 پنل تخصصی اثر بسیار مثبتی بر فعالین اقتصادی داخل کشور و میهمانان خارجی بر جای گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار اروپا به برقراری ارتباط با بانکهای ایرانی

اصرار اروپا به برقراری ارتباط با بانکهای ایرانی