مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اردیبهشت 1396 ساعت 14:252017-05-05اقتصادي

هزینه میلیون دلاری برای تامین امنیت یک رویداد


مسئولان برگزاری هفتادمین جشنواره فیلم کن، امسال نیز اقدام به افزایش تدابیر امنیتی برای برگزاری این رویداد سینمایی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، جشنواره کن برای برگزاری هفتادمین دوره خود که کمتر از دو هفته دیگر آغاز می شود، در تلاش است با هزینه میلیون دلاری و افزایش تدابیر امنیتی از بروز هرگونه حمله تروریستی جلوگیری کند.

ایو داروس رییس پلیسی شهر کن اعلام کرده است: امسال برای جلوگیری از حوادث تروریستی، شش میلیون دلار برای نصب تیرک های اتوماتیک در همه ورودی های شهر کن هزینه شده است.

این تیرک ها در پیاده رو در نزدیکی کاخ جشنواره و سایر مکان های مهم جشنواره تعبیه شده است تا از حملات ترویستی مشابه شهر نیس که در آن یک کامیون 84 نفر را به کام مرگ کشاند، جلوگیری شود.

سال گذشته از 500 دوربین مداربسته نظارتی و 200 مامور پلیس برای تامین امنیت جشنواره کن استفاده شد، جشنواره ای که هر ساله میزبان هزاران نفر از اهالی سینما و توریست از سراسر جهان است، امسال قرار است این تدابیر امنیتی بویژه با توجه به انتخابات ریاست جمهوری جنجالی فرانسه افزایش پیدا کند و از این رو 500 نیروی داوطلب نیز امسال به جمع نیروهای امنیتی جشنواره کن اضافه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه میلیون دلاری برای تامین امنیت یک رویداد

هزینه میلیون دلاری برای تامین امنیت یک رویداد