مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اردیبهشت 1396 ساعت 09:552017-05-06ورزشي

افشاگری باوئرمن درباره توصیه مشحون برای حذف ستاره ها


سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال ایران گفت: اگر فدراسیون بسکتبال ایران از من کمک بخواهد، خوشحال می شوم کاری برای تیم ملی ایران انجام دهم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، درک باوئرمن، سرمربی کناره گیری کرده تیم ملی بسکتبال ایران به عنوان یکی از موفق ترین مربیان تاریخ بسکتبال آلمان و به عنوان یک انتخاب خوب برای فدراسیون بسکتبال به ایران آمد.

باوئرمن پس از کنار گذاشتن پر سر و صدای بازیکنان بزرگی مثل مهدی کامرانی، صمد نیکخواه و حامد آفاق در جام ویلیام جونز شرکت کرد، قهرمان مسابقات آسیا چلنج شد و در مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو ناکام بود.

ترک ناگهانی ایران توسط این مربی، مسئولان فدراسیون را شوکه و آنها را مجبور کرد در مقابل بر هم خوردن برنامه 4 ساله خود به فدراسیون جهانی شکایت کنند.

بائرمن در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی که به قصد جوانگرایی در تیم ملی انجام دادید، کاملاً نظر خودتان بود و مسئولان فدراسیون دخالتی در تصمیم گیری های شما داشتند؟ ضمن تایید موضوع گفت: من ارتباط بسیار خوبی با رییس فدراسیون داشتم.

توصیه های ایشان(رییس فدراسیون) برای حذف و اضافه کردن بازیکنان به تیم ملی در حد پیشنهاد بود و هیچوقت تلاش نکرد که تصمیم مرا تحت تأثیر قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری باوئرمن درباره توصیه مشحون برای حذف ستاره ها

افشاگری باوئرمن درباره توصیه مشحون برای حذف ستاره ها