مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اردیبهشت 1396 ساعت 09:502017-05-09سياسي

رویداد استارت آپی مد و تکنولوژی برگزار می شود


رویداد استارت آپی مد و تکنولوژی از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی در تاریخ 25 تا 27 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود.

- با همکاری سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی؛ رویداد استارت آپی مد و تکنولوژی برگزار می شود رویداد استارت آپی مد و تکنولوژی از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی در تاریخ 25 تا 27 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آستانه افتتاح اولین پارک علم و فناوری های نرم و هویت ساز کشور در دانشگاه علم و فرهنگ وهمزمان با اولین کنفرانس ملی نوآوری در منسوجات و پوشاک کار رویداد استارت آپی مد و تکنولوژی از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی در تاریخ 25 الی 27 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه علم و فرهنگ با همکاری سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی (ستفا) برگزار می شود.

در این رویداد، دانشجویان رشته های طراحی پارچه و لباس، صاحبان ایده و متخصصان حوزه مد و لباس، برنامه نویسان، طراحان گرافیک و علاقمندان به راهاندازی کسب و کار در حوزه مد گرد هم خواهند آمد تا با ارائه ایده های خلاقانه و بکر خود، تیم سازی و کسب و کارشان را شروع کنند و به رقابت با یکدیگر بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد استارت آپی مد و تکنولوژی برگزار می شود

رویداد استارت آپی مد و تکنولوژی برگزار می شود