مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اردیبهشت 1396 ساعت 11:162017-05-09سياسي

منتظر شفاف شدن دارایی های بعضی از نامزدها نباشید


شفاف سازی اقتصادی رییسی هم به وضوح نشان داد که این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در زمینه شفافیت بخصوص شفافیت مالی صرفا حرف نمی زند و اهل برداشتن گام های عملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، همه چیز از دقایق پایانی مناظره فرهنگی-سیاسی جمعه 15 اردیبهشت ماه و پیشنهاد محمدباقر قالیباف، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به تمامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اعلام لیست اموالشان به مردم در مناظره بعدی شروع شد.

قالیباف در بخش پایانی صحبت های خود در مناظره فرهنگی-سیاسی گفت: ما در دولت مردم بر این اعتقاد هستیم که اگر شفافیت و هوشمندی در دولت شکل بگیرد هوشمندی اینکه ما سیستم های هوشمند را برای اصلاح ساختارها به کار بگیریم و شفافیت از این باب که مردم بر اساس اصل هشتم قانون اساسی نظارت بر مدیران و مسئولان داشته باشند.

یعنی بدانند که رییس دولت و وزرا کجا زندگی می کنند کجا کار دارند و چه کاری انجام می دهند؟ اموالشان چیست؟ من پیشنهاد دارم به همه اعضا که هفته اینده بیاییم لیستمان را به مردم اعلام کنیم.

به قوه قضاییه بگوییم که به عنوان نامزد اموالمان چقدر است؟ ثروت همه اعضای دولتمان روشن باشد و این شفافیت معلوم باشد که کجا هستیم فرزندانمان چه می کنند اگر اینگونه شد فساد اینگونه از بین میرود با هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر شفاف شدن دارایی های بعضی از نامزدها نباشید

منتظر شفاف شدن دارایی های بعضی از نامزدها نباشید