مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اردیبهشت 1396 ساعت 14:312017-05-11سياسي

آقای روحانی؛ چه تضمینی وجود دارد که چهار سال آینده کاری صورت بگیرد؟


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با اشاره به اینکه روحانی در مناظره اقتصادی فردا دوباره وعده و وعید می دهد، گفت: آقای روحانی؛ چه تضمینی وجود دارد که چهار سال آینده کاری صورت بگیرد؟ - اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید صفر پور، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو"، گفت:دولت روحانی در این چهار سال نشان داده هر وقت لازم باشد به مردم پاسخ دهد و یا گزارشی از فعالیت های خود را به مردم ارائه کند ، یا وعده جدیدی داده و یا با ایجاد مسائل جدید، ذهن ها را منحرف کرده و به حاشیه کشانده است.

وی ادامه داد: در طول این چهار سال هر موقع راجب به برجام صحبت شد، گفتند نتایج برجام را باید بعدها مشاهده کنیم و هنوز برجام ثمر نداده و بعد با ایجاد مسائل دیگر، ذهن ها را از مسیر دور کرده و به حاشیه کشیدند.

صفر پور گفت: در برنامه مناظره فردا هم دوباره وعده و وعید می دهند و می گویند این چهار سال اول بوده و باید نتیجه را در چهار سال دوم مشاهده کنیم؛ این در حالیست که همین ها هم خلاف وعده های اولیه خودشان است که قرار بود ظرف 100 روز مشکلات را حل کنند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر افزود: قطعا مناظره اقتصادی فردا به مسائل حاشیه ای کشیده می شود؛ همانطوری که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای روحانی؛ چه تضمینی وجود دارد که چهار سال آینده کاری صورت بگیرد؟

آقای روحانی؛ چه تضمینی وجود دارد که چهار سال آینده کاری صورت بگیرد؟