مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اردیبهشت 1396 ساعت 15:562017-05-12سياسي

مشروح / هاشمی طبا در مناظره اقتصادی چگونه از 114 اسکله رسمی قاچاق وارد می شود؟


کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در مناظره اقتصادی گفت:از 114 اسلکه اصلی قاچاق وارد کشور می شود، چگونه برخی افراد از اسکله های رسمی قاچاق را وارد حیطه کشور می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه انتخابات خبرگزاری فارس"، سیدمصطفی هاشمی طبا کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سخنان اسحاق جهانگیری اظهار داشت: بسیار متأسفم در کشوری که تضمین شده توسط رزمندگان، شهدا و مرزداران هستند، تا این حد قاچاق کالا اورد کشور می شود.

هاشمی طبا با اشاره به بر خی از اطلاعات در روزنامه ها گفت: از 114 اسلکه اصلی قاچاق وارد کشور می شود، چگونه برخی افراد از اسکله های رسمی قاچاق را وارد حیطه کشور می کنند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه می گویند گمرک ایران مبادی را محکم کرده است ،گفت: از مناطق آزاد 450 میلیون دلار قاچاق وارد کشور می شود باید مشخص شود چه کسانی از 114 اسکله کشور قاچاق وارد می کنند و این افراد تا کنون شناخته نشده و چرا به مردم معرفی نمی شوند.

ادامه دارد.

http://fna.

ir/Z55C9B نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشروح / هاشمی طبا در مناظره اقتصادی چگونه از 114 اسکله رسمی قاچاق وارد می شود؟

مشروح / هاشمی طبا در مناظره اقتصادی چگونه از 114 اسکله رسمی قاچاق وارد می شود؟