مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اردیبهشت 1396 ساعت 20:402017-05-12سياسي

شعارهای اقتصادی کاندیداها در تاریکی ماند


مناظره اقتصادی شش کاندیدای ریاست جمهوری در حالی امروز برگزار شد که به نظر می رسید برنامه های مفصلی در حوزه اقتصاد تشریح شده و عموم در جریان آن قرار بگیرند اما روند به گونه ای پیش رفت که به اعتقاد برخی کارشناسان اقتصادی هیچ یک از نامزدها حتی کاندیداهای .

- مناظره اقتصادی شش کاندیدای ریاست جمهوری در حالی امروز برگزار شد که به نظر می رسید برنامه های مفصلی در حوزه اقتصاد تشریح شده و عموم در جریان آن قرار بگیرند اما روند به گونه ای پیش رفت که به اعتقاد برخی کارشناسان اقتصادی هیچ یک از نامزدها حتی کاندیداهای منتقد هم برنامه ای برای تبیین شعارهای آرمانی ای که در روزهای گذشته اعلام کرده بودند، نداشتند، این مناظره خالی از دیپلماسی اقتصادی بوده و شعارها و برنامه ها در تاریکی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سومین مناظره کاندیدای ریاست جمهوری که آخرین آن هم به شمار می رفت هر شش نفر در مورد محورهای اصلی اقتصاد از جمله تولید، اشتغال، یارانه، حوزه بانکی، کشاورزی و غیره مورد سوال قرار گرفتند.

اما اغلب شاهد آن بودیم که پاسخ ها به سمت بیان انتقادات نسبت به یکدیگر رفت تا برنامه هایی که انتظار بود در مورد آن توضیحاتی ارائه شود.

این در حالی است که وحید شقاقی -کارشناس اقتصادی- در مروری بر آنچه که در مناظره اقتصادی کاندیداها گذشت، تاکید کرد: آنچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعارهای اقتصادی کاندیداها در تاریکی ماند

شعارهای اقتصادی کاندیداها در تاریکی ماند