مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اردیبهشت 1396 ساعت 04:312017-05-13سياسي

یادداشت/ جواد منصوری واکاوی اهداف دشمن


قدرت های بزرگ تمامی امکانات خود را به کار می گیرند تا مانع از ثبات و اقتدار یک کشور متکی به مؤلفه های قدرت داخلی شوند و این سیاستی است که به طور جدی در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " جواد منصوری در روزنامه حمایت نوشت: هفته گذشته رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) به نقشه سه مرحله ای دشمن برای هدف قرار دادن جمهوری اسلامی اشاره فرموده و آن را در قالب مراحل کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت تشریح فرمودند.

بر این اساس، هدف کوتاه مدت دشمن عبارت است از اخلال در امنیت ، هدف میان مدت شامل مسئله اقتصاد و معیشت مردم و هدف بلندمدت نیز تغییر اصل نظام را در بر می گیرد.

این رویه قطعاً در زمان حال برنامه ریزی نشده و دشمنان ما با تکرار و خطا به جمع بندی در این سه مرحله رسیده اند، چراکه تضاد عمیق و آشتی ناپذیر نظام سلطه بین الملل با نظام مستقل و دینی ایران اسلامی امری انکارناپذیر است.

این نکته را باید مدنظر داشت که قدرت های بزرگ تمامی امکانات خود را به کار می گیرند تا مانع از ثبات و اقتدار یک کشور متکی به مؤلفه های قدرت داخلی شوند و این سیاستی است که به طور جدی در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاده، اگرچه این تقابل و تضاد، به طور جدی از حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ جواد منصوری واکاوی اهداف دشمن

یادداشت/ جواد منصوری واکاوی اهداف دشمن