مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اردیبهشت 1396 ساعت 13:102017-05-13پزشكي

ایده های برتر رویداد ملی ایده بازار غذا معرفی شدند


در اولین رویداد ملی ایده بازار غذا از میان 8 ایده راه یافته به مرحله نهایی، 3 ایده به عنوان طرح های برتر معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در نخستین رویداد ملی ایده بازار غذا که با همکاری دفتر توسعه فناوری سلامتِ معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، 65 ایده از سراسر کشور ارسال شد که پس از چند مرحله داوری و رقابت 8 ایده به عنوان ایده های برتر معرفی شدند.

در داوری طرح ها شاخص هایی چون ایده های نوین در محصولات جدید، طعم و مزه فرمولاسیون ، ایده های نوین در دانش تجهیزات و دستگاه های تولیدی و خدمات فست فود و رستوران ، استفاده خلاقانه از ابزارهای مدیریتی و مهندسی در فست فود و رستوران ، ایده های نوین در حوزه سلامت، بهداشت و غذا ، روش های نوین پخت غذا ، بازاریابی یا مارکتینگ در نظر گرفته شده بود.

در این رویداد ملی، 8 ایده به مرحله نهایی این رویداد ملی راه یافتند که پس از ارائه آنها در حضور داوران، اصحاب صنعت و دانشگاه همچنین سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی، 3 ایده برتر شناخته شدند و جوایز ویژه ای دریافت کردند.

بهروز مرادی با عنوان طرح دمنوش سینرژیک ، محمد معین جلوه مقدم با عنوان طرح کافی باکس و ابوعلی گلزاری با عنوان طرح مکمل غذایی سبز از برگزیدگان ایده بازار غذا بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده های برتر رویداد ملی ایده بازار غذا معرفی شدند

ایده های برتر رویداد ملی ایده بازار غذا معرفی شدند