مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اردیبهشت 1396 ساعت 15:362017-05-13پزشكي

ایده ها ی برتر رویداد ملی ایده بازار غذا معرفی شدند


سه ایده برتر از هشت ایده ارائه شده در اولین رویداد ملی ایده بازار غذا معرفی شدند.

- " به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ نخستین رویداد ملی ایده بازار غذا با همکاری دفتر توسعه فناوری سلامتِ معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برگزار شد.

دبیرخانه رویداد ملی ایده بازار غذا در مجموع 65 ایده از سراسر کشور دریافت کرده بود که پس از چند مرحله داوری و رقابت هشت ایده در روز رویداد، ایده های برتر معرفی شدند.

محورهای ایده های نوین در محصولات جدید، طعم و مزه فرمولاسیون ، ایده های نوین در دانش تجهیزات و دستگاه های تولیدی و خدمات فست فود و رستوران ، استفاده خلاقانه از ابزارهای مدیریتی و مهندسی در فست فود و رستوران ، ایده های نوین در حوزه سلامت، بهداشت و غذا ، روش های نوین پخت غذا ، بازاریابی یا مارکتینگ در این ایده بازار در نظر گرفته شده بود.

در این رویداد ملی، هشت ایده به مرحله نهایی این رویداد ملی راه یافته بود که پس از ارائه آنها در حضور داوران، اصحاب صنعت و دانشگاه همچنین سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی، سه ایده برتر شناخته شد و جوایز ویژه ای دریافت کردند.

ایده های برتر نخستین رویداد ملی ایده بازار غذا عبارتند از: بهروز مرادی با عنوان طرح دمنوش سینرژیک ، محمد معین جلوه مقدم با ع نوان طرح کافی باکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده ها ی برتر رویداد ملی ایده بازار غذا معرفی شدند

ایده ها ی برتر رویداد ملی ایده بازار غذا معرفی شدند