مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1396 ساعت 02:212017-05-14سياسي

جنجال سیاسی در مناظره اقتصادی


مناظره سوم انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در حالی برگزار شد که مسیر این مناظره عملاً از پاسخ به پرسش های مهمی که در ذهن افکار عمومی بود، فاصله گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، مناظره سوم انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در حالی برگزار شد که مسیر این مناظره عملاً از پاسخ به پرسش های مهمی که در ذهن افکار عمومی بود، فاصله گرفت.

عنوان مناظره اقتصاد اعلام شده بود و بر اساس پیمایش های اجتماعی مهم ترین مطالبات و مسائل جامعه در حول همین موضوعات دور می زند، بنابراین میلیون ها بیننده پای گیرنده های تلویزیونی خود، منتظر شنیدن پاسخ نامزدها به سؤالات مهم خود بودند.

سؤالاتی از قبیل آنکه در طول چهار سال گذشته چه اتفاقات اقتصادی در کشور افتاده و کارنامه دولت فعلی در این حوزه چیست؟ وعده هایی که برای حل مشکل بیکاری، رونق و نجات اقتصاد در چهار سال پیش داده شد، به کجا رسید؟ نامزدها برای حل مشکل اشتغال جوانان، خصوصاً تحصیل کرده ها چه قولی به مردم می دهند؟ برای عبور واقعی از رکود چه وعده ای خواهند داد؟ در مورد یارانه چه خواهند کرد؟ و .

بااین حال قرعه کشی نوبت ارائه مطلب، تریبون را در اختیار نامزد پوششی و ضربه گیر دولت مستقر قرار داد و وی به جای پاسخگویی به کارنامه دولت فعلی و میزان تحقق وعده ها، جنجال سیاسی را برگزید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال سیاسی در مناظره اقتصادی

جنجال سیاسی در مناظره اقتصادی