مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1396 ساعت 11:152017-05-15اقتصادي

ثبت نام 59 سازمان در سامانه عرضه و تقاضای پژوهش


از ابتدای راه اندازی سامانه عرضه و تقاضای پژوهش (ساعت) 59 سازمان و بیش از 1300 پژوهشگر در این سامانه نام نویسی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با رونمایی رسمی سامانه ساعت توسط دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، شمار سازمان ها و پژوهشگران ثبت نام کننده در این سامانه به ترتیب به 59 سازمان و 1310 پژوهشگر افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، پس از رونمایی از این سامانه، بازدید در روز رونمایی و فردای آن به بیش از هزار مورد افزایش یافت، به طوری که میانگین بازدید روزانه در ماه اردیبهشت به 540 رسید.

سامانه ساعت، علاوه بر پایان نامه ها و رساله های دانشجویی، طرح های پژوهشی کشور را نیز در بر می گیرد و سعی دارد در گام نخست، پیوند میان طرح های پژوهشی را با نیازهای پژوهشی سازمان ها دنبال می کند.

این پیوند با یک پایگاه روزآمد و جامع از تقاضای پژوهش (نیازها و حمایت ها) و عرضه پژوهش (توانمندی ها و نیاز به حمایت) پشتیبانی می شود.

سازمان ها می توانند در این سامانه، درخواست ها و حمایت های خود را به آگاهی پژوهشگران برسانند که محور و موضوع پژوهش، تأمین منابع مالی، خدمات مشاوره، تأمین تجهیزات و سخت افزار، تأمین اطلاعات و مانند آنها را در بر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 59 سازمان در سامانه عرضه و تقاضای پژوهش

ثبت نام 59 سازمان در سامانه عرضه و تقاضای پژوهش