مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 ساعت 15:402017-05-17سياسي

عده ای از دغدغه رهبری انقلاب در خصوص سند 2030 سوء استفاده تبلیغاتی می کنند


وزیر علوم تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه نصب­ العین مسئولان قرار دارد تاکید کرد: عده ای از دغدغه ایشان در خصوص سند 2030سو استفاده تبلیغاتی می­کنند و از آن به عنوان دستاویزی برای فشار به دولت استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد فرهادی درخصوص سند 2030 اظهار داشت: به کار بردن واژه سند درست نیست.

آنچه به نام سند 2030 معروف شده، در واقع بیانیه ای است تحت عنوان آموزش فراگیر و با کیفیت و ترویج فرصت های یادگیری مادام العمر برای همه .

که این بیانیه در حاشیه سی و هشتمین اجلاس کنفرانس عمومی یونسکو در آبان ماه 1394 با حضور بیش از 90 وزیر آموزش در مقر یونسکو در پاریس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و با عنوان چهارچوب اقدام آموزش 2030 به تصویب رسید.

وی افزود: اما در این اجلاس تنها وزیر وقت آموزش و پرورش کشورمان بود که طی سخنانی بر ملاحظات جمهوری اسلامی در این سند تأ کید و متن تحفظ رسمی کشورمان را قرائت و درخواست کرد این تحفظ در اسناد مربوط به اجلاس درج شود که مسئله به ثبت تحفظ در یونسکو منجر شد.

دکتر فرهادی متن تحفظ را به این شرح اعلام کرد: "جمهوری اسلامی ایران خود را متعهد به بخش هایی از چارچوب اقدام برای آموزش 2030 که ممکن است به نوعی در تعارض با قوانین، مقررات و اولویتهای ملی، باورهای دینی و ارزشهای فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای از دغدغه رهبری انقلاب در خصوص سند 2030 سوء استفاده تبلیغاتی می کنند

عده ای از دغدغه رهبری انقلاب در خصوص سند 2030 سوء استفاده تبلیغاتی می کنند