مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 ساعت 15:552017-05-17پزشكي

شهرداری و آستان قدس به حوزه سلامت مشهد کمک کنند


وزیر بهداشت بااشاره به ساخت و تحویل دادن 1200 تخت بیمارستانی در سه سال گذشته در خراسان رضوی، گفت: شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی کمک و توجه بیشتری به مشکلات درمانی مردم داشته باشند و منابع پروژه هایی مانند مشهد مال را در حوزه بهداشت و درمان هزینه کنند تا .

- وزیر بهداشت بااشاره به ساخت و تحویل دادن 1200 تخت بیمارستانی در سه سال گذشته در خراسان رضوی، گفت: شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی کمک و توجه بیشتری به مشکلات درمانی مردم داشته باشند و منابع پروژه هایی مانند مشهد مال را در حوزه بهداشت و درمان هزینه کنند تا عاقبت بخیر شوند و کرامت انسانی، اول برای مردم مشهد و زائران امام رضا(ع) تامین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی امروز 27 اردیبهشت ماه در مراسم افتتاحیه بیمارستان فوق تخصصی اکبر در مشهد، با اشاره به زادروز فردوسی، اظهار داشت: این شاعر بزرگ، یک هزار سال پیش، شاید برجسته ترین اشعار را در مورد خرد و دانش سروده است که از همین سرزمین طوس بود بنابراین اهالی این منطقه اهل فریب، خرافه و اهانت نیستند بلکه انسان های با دانش، علم و هنر هستند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: از منطقه خراسان بزرگانی مانند شهید علامه مطهری در زمان طاغوت برجسته شدند اما دنیا را نمی خواستند و خداوند به آنها عزت بخشید و ما در جمهوری اسلامی که همه قدرت در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری و آستان قدس به حوزه سلامت مشهد کمک کنند

شهرداری و آستان قدس به حوزه سلامت مشهد کمک کنند