مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اردیبهشت 1396 ساعت 14:212017-05-20فرهنگي

آثار قدیمی کیهان کلهر منتشر می شود


موسسه موسیقایی «ساز و آواز» آذرماه سال جاری مجموعه آثار قدیمی کیهان کلهر نوازنده جهانی ساز کمانچه را در قالب یک آلبوم منتشر می کند.

- موسسه موسیقایی ساز و آواز آذرماه سال جاری مجموعه آثار قدیمی کیهان کلهر نوازنده جهانی ساز کمانچه را در قالب یک آلبوم منتشر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ مجموعه موسیقایی ساز و آواز پاییز امسال آلبومی از تک نوازی های استاد کیهان کلهر نوازنده بین المللی ساز کمانچه را منتشر می کند.

این آلبوم به نوعی مجموعه ای مشتمل بر 8 قطعه قدیمی کلهر در حوزه تک نوازی و موسیقی بدون کلام است که برای علاقه مندان موسیقی ایرانی ارائه می شود.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته تازه ترین آلبوم کیهان کلهر آذرماه امسال در روزهای منتهی به سالروز تولد این هنرمند به همت موسسه ساز و آواز به مدیریت امیر مردانه رونمایی می شود.

کیهان کلهر که طی چند ماه گذشته با حضور دوباره در ایران کنسرت های متعدد و پرتماشاگری را در تهران و شهرستان ها با عنوان پردگیان باغ سکوت همراه با هنرمندانی چون هادی آذرپیرا، نوید افقه و علی بهرامی فر برگزار کرده تنها هنرمند شاخص موسیقی ایرانی که همراه با گروه ها و هنرمندان بین المللی دیگر چهار بار نامزد دریافت جایزه گِرَمی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار قدیمی کیهان کلهر منتشر می شود

آثار قدیمی کیهان کلهر منتشر می شود