مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اردیبهشت 1396 ساعت 16:202017-05-20سياسي

تاثیر صندوق «کن» بر انتخابات ! + فیلم


همزمانی انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مهمترین اتفاق سیاسی ایران با برپایی جشنواره فیلم کن به عنوان مهمترین رویداد سینمایی جهان که هر ساله  ایرانیان زیادی را میزبانی میکند باعث شد صندوقی در این شهر ساحلی در جنوب فرانسه در نظر گرفته شود تا علاوه بر حاضران در این جشنواره، - ایرانیان مقیم کن و شهرهای اطراف نیز بتوانند در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا حاضر در کن، از روز قبل از انتخابات اعلام شد، هتل کارلتون محل رای گیری خواهد بود و قرار شد سینماگران ساعت 12:30 در آنجا حاضر شوند.

رفته رفته از ساعت 11 سینماگران در چتر سینمای ایران حاضر شدند و با شور و حال خاصی سایر ایرانیان را ترغیب به رای دادن می کردند که در این میان فاطمه معتمد آریا و محمد اطبایی نقش پررنگی داشتند.

امیر اسفندیاری، حسن نجاریان، محمد حمیدی مقدم، نسیرین میرشب، پیمان جعفری، مهدی کرم پور، محمدرضا عباسیان، کامیار محسنین، داریوش دالوند، نادر معماری، امید معلم، علی قاسمی، الهه نوبخت و .

از جمله حاضران در چتر سینمای ایران بودند که در ساعت 12 به صورت گروهی عازم محل رای گیری شدند.

هتل مجلل کارلتون در نزدیکی کاخ اصلی جشنواره از ساعت ها قبل توسط سفارت ایران در فرانسه جهت اخذ آراء آماده شده بود و ایرانیان خارج از کشور برای رای داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر صندوق «کن» بر انتخابات ! + فیلم

تاثیر صندوق «کن» بر انتخابات ! + فیلم