مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1396 ساعت 08:152017-05-30اقتصادي

چگونه آسان به استکهلم برویم؟


استکهلم پایتخت کشور سوئد، شهری تاریخی و فرهنگی است که با غذاهای اعجاب انگیز، مناظر دیدنی و تفریحات سرگرم کننده پیوند خورده و البته که به عنوان یک شهر توریستی خیلی گران هم شناخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بسیاری از افرادی که دنبال سفرهای اقتصادی و مقرون به صرفه هستند، دور استکهلم را خط می کشند.

اگر شما هم از این دسته افراد هستید اما با این حال آرزوی دیدن استکهلم را دارید، نگران نباشید چون با روش هایی که مجله گردشگری الی گشت" پیشنهاد می کند می توانید به زودی سفر به استکهلم را تجربه کنید.

البته نباید این قضیه را انکار کرد که استکهلم شهر گرانی است، چون واقعا هست، اما این موضوع نباید مانع رسیدن شما به رویایتان شود.

با بکارگیری چند روش زیر می توانید به طرز باورنکردنی ای، هزینه های سفرتان را کم کنید: اقامت اقامت در استکهلم واقعا گران است و تقریبا می توان گفت نه تنها هتل، بلکه هیچ هاستل ارزانی هم در شهر پیدا نمی شود.

اما روش هایی برای ارازن تر کردن اقامت وجود دارد: اگر دوستی یا دوستانی دارید می توانید چند روزی در خانه آنها بمانید و یا از طریق سایت هایی مثل کوچ سرفینگ CouchSurfing، یک جای کاملا رایگان پیدا کنید.

غذا و خورد و خوراک خوردن غذا در بیرون از خانه و در رستوران ها و کافه های استکهلم می تواند به سرعت بودجه تان را به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه آسان به استکهلم برویم؟

چگونه آسان به استکهلم برویم؟